divendres, 30 d’octubre del 2009




Hola!!
Torno a ser jo!
I torno aqui amb la castanyada al meu costat i Hallowen per davant!
Demà és Hallowen i ens tenim que preparar!
Podem fer diferents coses com la Carbassa llanterna, pastissets de color verd... hi ha tantes coses. . .
Per la castanyada lo millor és quedar amb els amics a la voreta de la tele veient la millor sèrie que fagi i amb una paperina plena de castanyes a la mà. Si al contrari no t'agraden les castanyes ( Igual que jo )Lo millor quedar i parlar! Clar, si no t'agraden les castanyes les pots cambiar per un "Viena" com jo faré...
Ah i que no se'ns en vagi del cap jugar!! Què els pares parlen molt i a vegades ens avorrim!!

Adéu!!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Anna, aquest any, amb el calor que fa, no m'imagino al costat de cap estufa...

Anna Merino ha dit...

Ja ho cambïo