dijous, 12 d’agost del 2010

Roses.


Roses té unes vistes magnifiques. L'aigua és neta i la sorra no és d'aquella que són pedretes que fan mal, no, és una sorra fineta. Avui he anat a comprar amb el meu pare, i després he anat a la platja. Avui era un dia especial, hi havien més peixos de lo normal. El peixos s'apropaven i t'acariciaven els peus. Hi ha agut un moment que els peixos feien saltirons sobre l'aigua. Hi ha molta gent a la platja, i la meva avia, és super famosa, tota la gent de Roses la coneix, i al meu avi, igual i el meu pare, igual. A veure si per ser la neta... Em tornaré famosa... A Roses? Us convido a tot el món a vindre a Roses. I les postes de sol... GUAU! Mireu quina superfoto ha fet mon pare.
Adéu i gràcies!

4 comentaris:

NilMataix ha dit...

Anna Roses és molt maco un dia hi nirem junts.

Yasmina Soldevilla Ben ha dit...

holaaaa anna soc la Yasmina, jo mai he anat a roses pero segur que es molt bonic per la foto que esta penjada!!!

Anònim ha dit...

holaaaaa jo no he anat mai a roses pero per a la foto que as penjat sembla molt macu...

Anna Merino ha dit...

Roooooooses!