dimarts, 8 de març del 2011

Bac Up


Bac Up és un programa de radio genial de 10 a 12 de la nit a radio Flaixbac.

El forma el Roger Carandell, l’Albert Solà, conegut com a Becari, i la Marta.

És un programa per adolescents, per en enviar correus, twets, i missatges al facebook que expliquin problemes, només saludar algú, per lo que estiguis preocupat/da, per tot, els llegeixen en directe i intenten ajudar-vos, donar-vos consells etc...

Posen música del moment, sempre estrenes i més estrenes, o músiques que han tingut molt de èxit, i clar no pots parar, perquè dius: ja n’hi ha prou i et posen la cançó aquella que tan t’agrada.

Tothom espera la història de por del Becari, fa molta por!
En el Facebook i en el Twitter canvien molt sovint de foto.

En Sabadell és 106.1

Ara fan diferents grups de facebook de cada comarca Xat Bac Up i la comarca. El del vallès oriental i occidental és aquest:

ⒷⒶⒸ ⓊⓅ ⓥⓐⓛⓛⓔⓢ ⓞⓒⓒⓘⓓⓔⓝⓣⓐⓛ ⓘ ⓞⓡⓘⓔⓝⓣⓐⓛ

http://www.facebook.com/home.php?sk=group_158133304241307

Mola eh?

Hi ha una gent genial! Així que correu a feu-vos un facebook i a fer-vos del grup.


5 comentaris:

Anònim ha dit...

m'encanta bac up, i també em dic anna!!!

m'encanta haver trobar aquest bloc, i amés, k l'agi escrit una anna.

cada divendre, l'unic dia k puc, escolto el bac up, i els adoro!!!

Anònim ha dit...

a mi també m'agrada molt bac up i cada nit l'escolto és un moment màgic. i em dic carla.

Anònim ha dit...

hola sóc la berta magrada molt al bac up cada nit lescolto amb la meva germana carla

Anna Merino ha dit...

Què bé!! Quanta gent Bacapera!! Com vau coneixer aquest blog?

Anna ha dit...

soc l'anna, i re, me'l vaig perdre un dia, i vaig dir, pues aveure si trobo alguu, i em va cantantar... ames. amb la obsesio k tinc yo amb les annes!!