diumenge, 27 de desembre del 2009

Crepuscle.

No heu vist crepuscle i voleu veure Lluna nova? Us fa mandra descargar o algo?
Doncs jo al YouTube vaig anar i vaig buscar la peli. Hi ha diferents per tirar, vull dir de persones que ho fan, però aquest m'ha semblat el millor perquè els altres anaven molt lents i havien 30 vídeos per veure, en canvi aquest només té dotze i va molt ràpid en carregar-se i no es para. Jo us recomano que d'un en un aneu posant play i al cap d'un segon quan comenci poseu pausa i aneu mirant el primer i així, així no us tindreu que esperar per que és carregi, serà el doble ! Dura 120 minuts,la veritat 111 minuts amb 10 segons. Quina gràcia no? Us els poso tots aquí, primera perquè els pugueu veure i segona per després comentar si us ha agradat i tal !

PART 1



PART 2



PART 3



PART 4



PART 5



PART 6



PART 7


PART 8


PART 9



PART 10



PART 11



PART 12



Espero que us hagi agradat igual que a mi !!
Comenteu si us plau !
Boon Nadal ! Ah i si algú sap com és diu la cançó de beisbol, la que surt al fons a la part 8 que m'ho digui!! Gràcies!
Bon Nadal!

3 comentaris:

Anna Merino ha dit...

Comenteu! Jo com que ja he vist la peli 4 cops puc comentar oi?

M'encantaaaa! És la meva preferida, m'agrada més aquesta que LUNA NUEVA perquè allà surt molt el Jacob i aquí surt molt més l'Edward. Us recomano també els llibres si us agrada els llibres de més grans :) Gràcies per visitar el bloc ! ( Quan pugui posaré Luna nueva )
Adéu!

Anònim ha dit...

Si no m'equivoco és d'un grup anglès que es diu Muse. La cançó s'anomena "Supermassive Black Hole".

alblog ha dit...

molt diver Anna