dissabte, 26 de desembre del 2009

mama/papa ?? / Nadal per tots els racons.



MAMA-MARE PAPA-PARE

Perquè sempre que parlem, escrivim, sobre els nostres pares i mares sempre posem pares i mares?? (Com acabo de fer). La gent potser o fa perquè és més formal? Per quedar bé? O perquè ( sobretot) creuen que quedaran com nens petitons?
Si tens alguna altre cosa, comenta i digues perquè dius pare i mare o perquè dius sempre mama o papa?
---------------------------------------------------------------------------------------
Nadal per tots racons

UUF! Avui és el tercer dia seguit que ens ajuntem la família i dinem o sopem. Ahir el matí a casa la meva tieta Marta( de part del pare) a cagar el tio cosa que me'n alegro perquè hi havia la meva cosineta de 9 mesos i 6 dies. Ja sap gatejar ( li vaig ensenyar una mica jo) Ella ja s'arrossegava però jo he fet que és mogui més ràpidament. Després a les 6 de la tarda ens anem a casa de la meva àvia ,de part de la mare, i va estar molt bé perquè els meus tiets tenen un karaoke que cantem moltes cançons, i com que la família de part de la mare és andalusa, cantàvem cançons sevillanes i així. Però a vegades cantàvem cançons d'ara com Amaral i coses així.I sens va fer tant tard que vam tindre de sopar allà i fins les 11 o així vam estar cantant.
I avanç d'ahir vaig anar a sopar a casa de l'àvia un altre cop. Però com que els tiets que tenien el karaoke no podien venir doncs vam estar xerraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaant molt !!
I avui tots cap a casa meva !! De part de la mare. Menjarem uns canelonis molt bons amb salsa de bolets en comptes de beixamel . I amb la meva super cosina Ivet ens farem unes fotos molt sexys que quan pugui les pujaré!!
Esque a Tarragona ens vam fer unes fotos que una d'elles és la de dalt.
Adéu que estan a punt d'arribar !